29 juni*

bilderbilderbilder..

har nyss satt in alla bilder från i veckan, vars fan 415 st, bra jobbat julia och jeanette ! ;D
dock äre en jäävla massa svammel bilder, men what ever kul de med ! :)

fick veta idag att jag ska till cyper till hösten, niiice ! den 12 september bäre av, var ju fan inte där nå förra året ;o haha.
menmen ! sate va kul de ska bli :)

och nu äre fan bara en månad kvar till pdol, jag och jossan har pratat om att då in fredag och lördag, det betyder att jag leta fram 590 kr ;oo och hur fan ska de gå till ? vettefan.. nåja, de löser sig säkert, hoppas jag iaf :)

är trött som ett mongo, varit ute sen 11 till 8 typ (y) och solit hare fan också varit idag, och naturligvis har jag hunnit bränna mig >,< och när jag var ute och red blev jag biten av en bräms eller vafan dom nu heter, ont gjorde de iaf..
dock skönt att vara hemma igen, har saknat datorn fastän jag hade en dära borta också.
nåja, ska hålla på med bilderna nu iaf . pusss :)


bjuder på en bild på mig och serena :))


bjuder på en bild på mig och serena :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0