besiktning.

imoooorgon besiktar busen! ;D äntligen.
har längtat massor och ännu mer.
men imorogn kl 3 kommer veterinären ! :)
så, jag drar från skolan där kring halv 3 tror jag ( missar svenskan;)) )
åsså tar jag väl in honom åsådär, jossan skulle också med :)
kmr vara mkt folk där alltså ;p hah.
jag, jossan, mamma, glenn, sara, veterinären, saras pappa(?)
haha, men de går de med :)

har nyss gjort en hårinpackning fyfan va skönt :D
så efter jag har sköljt ut den så ska jag nog börja
plugga till so provet som är på freedag ;op

på torsdag ska jag föressten till stan och klippa mig,
åsså blondera mig mer åsså de dära bruna i luggen, spännande :D
men också ruskigt kul !

puss.


jag vet inte vad jag ska göra, du är i mina tankar hela tiden..berätta för mig, snälla!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0