frissan.

dagen började ganska segt,
tyckte de var väldigt skönt att ligga i sängen och värma mig under täcket ist för att stiga upp,
men efter att mamma hade ringt nog många ggr så faktiskt slet jag mig upp :)
iaf, så skoldagen gick bra, skulle egentligen ha börjat med no, men håkan kom it,
så jag och jossan sprang runt med maria och leta grejor till nästa vecka ;)
sen hippsvipps kom vi på att våran idrott hade börjat,
 så då vare bara att springa dit och dansa lite, sen lossas spela innebandy ;p
senare vare engelska fördjupning, pluggade mest,
sen lunch och hål, satt och prata lite med folket i uppis osv :)
sen mentossamling, jossan, frida, johanna och alex tog upp om skyltsöndag,
klassen ska jobba då och tjäna lite pengar, men tyvärr så äre stockholm då, så jag slipper jobba (A) synd ;) hehe. inte för att de hade vatt så jobbigt men :)
och efter de så vare matteprov, gick ganska bra tror jag :)
svara på allt iaf, hoppas att jag klarar de, så grymt jävla jobbigt med omprov åallt =)
iaf sen hoppa jag över musiken,
 sa att jag hade ont i huvvet åsså gick jag vidare till stallet,
bytte om lite snabbt och började mocka osv,så att jag inte skulle behöva göra de senare!
sen kom mamma och glenn och hämta mig för att fara till hårstudion.
satt där i 2½ timma innan allt var klart ;o haha.
men de vart rätt bra och jag är nöjd :)
tar nog bara ett tag innan jag har vant mig, men annars så :D
sen gjorde jag inte så mkt mer,
gick upp till gallerian och köpte en mascara och en foundation sen for jag hem,
jossan var snäll och tog in busen och natta honom, eftersom jag var så pass sen hem :)

nu måste jag börja plugga till soprovet som är imorgon -.- aldrig tare slut..
nåja, pusshejs :)

www.julialundkvist.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Syster Jessica

Det ser mycket fint ut :)Du måste ju bara vara nöjd.. jag hoppas VERKLIGEN att du pluggar nu =)

2008-11-06 @ 23:13:47
Postat av: frida

hörredu, du har en utmaning att hämta hos mig ;)

2008-11-07 @ 09:00:05
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0