godnatt folket.

nu äre fan strax sovadax!
har inte hänt mkt idag, vaknade kring 12 och vandrade såsmåningom till stallet kring 1,
där jag pysslade på till typ 4 tror jag, var bla.
ute och gick med lilla hästen, de var ju inte så halt
eftersom de hade regnat, så de gick att gå på asfalten en liten sväng,
då slapp han ju iaf stå helt så många dar.
hovlsagaren kommer på torsdag först..
men de gör egentligen ingenting, för då har han förhoppningsvis hunnit bli
avmaskad också,
åsså fick han ju stelkramps grejs när han besiktades i tisdags och då ska dom ändå vila några dar,
så.. de blir nog bra :)
senare på kvällen kom min lilla stora stora syster josefin hem,
hon ville iaf följa med till busen och natta honom,
kommer bli slaggis om den dära hästen, mamma och hon var uti honom hela tiden,
och josse började tjata om att
hon ville rida hit och dit, ja massor :) men de ska hon väl få göra nån gång :)

sen har jag stor funderingar över hur man ändrar designen på den hära saken,
de är ju bara en massa koder, siffror, bokstäver ja, åallt. fattar jävlat noll ;p
 hjälpa mig? (a)

nae, sängen nu tror jag, var lite sociala, småmänniskor!

puss,-

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0