galaaa.

dagen började med att jag vakande av att jossan sträckte på sig, men jag vände mig om igen, men då slänger hon ett gossedjur på mig för hon trodde jag sov, tror fan hjärtat stanna, rädd jag blev ;p
iaf så låg vi där och dega till 7 ungefär då vi äntligen tog oss upp, fixade åså sen for vi till skolan kring 9!
senare smed dagen på, var hos skolläkarn, kollade ryggen åså, allt är bra nu ! :) - great. då behöver jag it fundera på de nå mer ;p.
sen började vi såsmått stänga uppis och göra oss klara för att gå till folkan där då "galan" skulle hållas..
de var riktigt roligt, mkt skratt.. sen vart jag och jossan bedda att gå upp på scenen ;o galet skämmit de var :p
vi fick iaf pris för att vi hade jobbat i uppis och dom tyckte vi hade varit så duktiga ålalal :)) så en ram med dplom och ett grymt snyggt halsband som maria hade gjort ;D (y) sen efter de åkte vi tillbaka till skolan och gjorde iordning i uppis, sen så fick vi sluta, då var klockan ändå typ 2, wie ! :)
när jag kom hem höll jag på att somna framför soffan, men steg upp i sista sekund, gjorde mig klar för stallet och for och hämta jossan sen vidare till busen, red barbacka på han idag, tkr ju som att han har blivit bättre i hullet så jag tänkte att de går säkert bra att rida barbacka då, men akkkkkk så fel jag hade, gjorde ont somfan, tur vare ju att jag bara skritta ;oo har nästan ont fortfarande :p haha. så de kan gå,
sen ikv så GICK (!)  jag till jossan och även när jag skulle hem också ;)  bara tagit de lugnt, sett på tv åså, de var egentligen tänkt att marcus och linus skulle komma till oss, men de vart it, haha. ngn förvånad? =)
nåja, nu ska jag snart gå upp och sova, är hur trött som hellst, veckan har ändå vatt jobbig, fast rolig :) hih..
puss sötissar.

"And everydah you´re in my head,
I want to have you in my bed."

Kommentarer
Postat av: Storasyster

hur gör man texten så liten, jag kunde förr, men inte nu? :(

2008-11-16 @ 22:49:04
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0