I hav illt öte bäjne.

sjuukt ont jag har, som säkert endel redan vet så var jag och hämtade hö till busen igår, och allt är som i en lada, och
när jag skulle hämta en bal så for jag ner i ett hål i "golvet" med benet, och på nå lustigt sätt så lyckades jag vrida om och sen landa med låret mot kanten av hålet, fyfan va ont de gjorde.. fastän jag inte riktigt kunde gå så är jag så jävla envis och hjälpte glenn (lossarpappa) att lasa in balar i släpet.. men dessvärre på vägen tillbaka till stallet höll jag på att svimma, fastän jag satt ner, mådde illa som ett as, svettades samtidigt som jag frös, var jätte yr och de blev svart för ögonen hela tiden.. :S  de var bara ogjort att jag spydde kändes de som..
men när vi kom till stallet la jag mig ner med mitt otroligtvärkade ben och låg där tills jag kände mig bättre i huvudet osv..
men fyfan va ont de gjorde alltså, hela gårdagen kunde jag inte gå, på kvällen när jag satt vid datorn var jag tvugen ta stöd mot någonting vart jag än skulle, tillslut tog jag en sop och hade som käpp? gissa hur gammal jag kände mig..
nåväl, natten har inte heller varit så bra, har bara kunnat ligga på rygg, inte ens skönt. så tog länge innan jag somna, och har inte sovit så bra heller. hur jag än har vridit mig så har benet skrikit..

imorse var värst, när jag väl vaknade gruvade jag mig för att stiga upp, hade så jävla ont ;p känns som om jag kröjmar ganska mkt, men de är faktiskt så ;o
jag tog mig upp, gjorde ändå inte så ont, men nogfan kändes de -.-
och egentligen får jag inte sitta ner, för då äre så jobbigt att stiga upp, men jag orkar inte gå omkring hela tiden?

jossan ska iaf ha busen idag, tacktacktacktack! känndes super segt om han hade vart tvungen vila åallt när jag äntligen har fått igång honom ! men de löste sig ju :))

och nu ska jag snart försöka fara på hockey med jossan och hennes familj i pite, får väl se om de går så bra att sitta så mkt och sen gå hit och dit, men de kommer nog gå galant, hoppas jag :)

nåja, ska rulla vidare med stolen och hätma nå mjukisbyxor.
puss höraver.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0