In my head, you are still there.

ehum, skola snart.. känner it före, skulle hellre bara ligga hemma och rensa huvudet..

jag antar ändå att de var bättre att få reda på de, men ändå så hade jag nog väntat mig de, eller hade jag de?
jag tror de, men ändå att jag bara hoppades, men hur ska jag veta vad som är sanning eller inte?!
jag får nog ta reda på de själv antar jag, jag vet dock inte när och hur..
men att jag måste göra de.
de är helt seriöst jobbigt att ha de såhär, somna aldrig igår, så dagen kommer bli jätte jobbig..
får kanske skylla mig själv när jag har svårt att släppa.

känner mig oerhört elak mot folk också, dom vill hjälpa mig, och få mig att prata om de,
men tro mig, jag har aldrig varit den som vill prata ut om saker,  
jag brukar hålla de för mig själv.
och antar att jag får skylla mig själv för de med..
men tack för att ni finns där, och att jag kan lita på er <3 de är guld.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

lillalillasyster, vi är så lika du o jag. Precis likadana, jag vill inte heller prata .. men jag lyssnar gärna, o inte minst på dig :) men det tror jag att du vet redan. Vi får höras sen, KRAM!

2008-11-18 @ 15:36:53
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/
Postat av: Bella

Älskar dig lilla Julia ;) Och precis som du sa till mig tidigare i veckan,så kan du alltid komma och prata ut hos mig ..

KRAM

2008-11-19 @ 12:48:01
URL: http://www.nogg.se/bellabling

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0