jävla dusch.

när jag kom hem från stallet idag så frös jag som en griiis,
så hade tänkt ta en lång varm dusch då, men då ska ni ju inte
tro att vi hade nå varmvatten, så då börja jag bara frysa ännu mer,
och vart till råga på att på dåååligt humör..
så när jag hade varit arg åde ett tag så gick jag upp med morgonrocken och
myste i soffan ett tag och somnade naturligtvis där,
så sen vakna jag och då funka de igen, så då gick jag äntligen och tog min varma sköna dusch,
 mums säger jag bara !

senare var jag och syster och sa g-natt åt busen! :)
kanske hon får ta honom när jag är i stockholm?
jag vet inte..
men däremot vet jag att DET INTE ÄR LÄNGE KVAR :D
de är fyfan nästan bara två veckor kvar :D
tagggggad till jävlat tuuuusen !
ska bli jävligt skönt att komma bort ett tag, fastän
de bara är en helg :p
men dock kommer aldrig tankarna undan en.


när jag skrev med dig idag blev jag varm i hela kroppen, och varje gång du skrev kom de en leénde i mitt ansikte..
saknaden gör så ont.!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0