Kärleken den tänker jag på, varje minut.

skolan idag då, gick ganska snabbt ändå med tanke på att de var en torsdag, dom brukar vara jobbiga.

klarade mitt matte-omprov, frida också ;D hah, duktiga vi.
åsså fick jag g+ på so-provet ;D wiehoo, de smider nästan.

dessvärre hade jag åtgärdarssamtal, vi hade ett i våras typ eller nå,
men då skulle vi på ett igen, uppföljning? eller nå sånt,
de gick inge vidare bra, engelskan är inte alls så bra, och håkan sa
att matten också ligger lite risigt till ..
gräv ner dig.
jag vill inte vill inte vill inte gå iv.
men nu har vi iaf försöka fixa lite grejjer, så de kanske går bättre,
ska kanske få enskillnda lektioner i engelska till nästa termin, jag hoppas !

lucia träning hade vi också, adrian var sen, så då fick hans stackars vikarei hjälpa till, oj va nervös han var, synd om stackarn ;p
men sen kom äntligen adrian, så vi kunde träna på riktigt :)

efter skolan for jag hem till jossan, där vi egentligen bara käkade åså, sen vidare till stallet! :)

och nu sitter jag här och ska hoppa i duschen, för jag håller bokstavligentalat på att frysa ihjäl ;o

puss på er.

min stallmössa, i lööööv it :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0