kontrakt ! :))

idag skrevs de ! ;D
följde först med sara när hon hämtade hö så att jag vet vars de är och hur man gör :)
iaf, sen när vi hade lastat ut åde så for vi hem till mig och skrev, mamma och ulf pratade mest,
 medans jag och sara fyllde i allt, fort gick de ;p
sen så kollade dom igenom de och sen skrev dom under eftersom vi inte får göra de :)
så nu är han MIN :D fram till 1 Juni!!
great nå såinnihelvette ;)
roligt skare bli, dock har han inga skor för tillfället,
eller han har skor, men it med broddar, och nicke kommer och skor han nästa torsdag..
men de gör inte så mkt,
 han vaccinerades ju igår så dom ska ändå vila några dagar, så be blir nog bra =)
ska på granngården på lördag tror jag och köpa grov åt honom,
sen hade mamma hitta nå billigt ställe där man köper havre och korn, ska blanta alltihopa :)
sen ska vi även köpa mineraler och en grep och kolla på ridbyxor och ridskor åt mig =)
nice.

imorgon äre iaf stan som gäller, slutar ju en timma tidigare än alla andra,
eftersom jag sak till stan och klippa mig åallt,
 hade tänkt försöka hinna till stallet innan jag far och mocka åde,
för jag vet inte hur länge jag blir där, så han inte behöver vara ute så länge :)
 håller på att försöka planera ihop allting, kommer börja leva ett annat liv nu helt klart ;)
haha, men bara positivt ! :)
men jag tror jag håller på att få ihop de ! :)

nåja, nu ska jag gå och fortsätta försöka plugga lite so -.-
matte prov imorgon föressten ;oo
önska mig lycka till ! ;)

pussen.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0