skolkatalooogen.

den kom fan idag.
jag och jossan var dom första på hela skolan som fick se i den ;) dedu.
vi såg postbilen och sprang dit, men då visade det sig att de bara var so-grejer..
men sen gick vi in till personalrummet och där står Håkan (min mentor) åsså frågar jag om skolkatalogen, och han bara hånflinar och sen visar han lite av den bakom sin rygg, jag försöker få tag på den, men de går inte, ropar på jossan, hon kommer springandes, och försöker få tag på den men han gömmer den bakom ryggen och otur där håkan, för där stod jag ;) vips så varen i våra händer, vi sprang iaf och satte oss i två fotöljer i personalrummet och granskade. !
dessverre så ser jag ut som ett jäävla offer, helvete. hatar skolkatalogerna, blir aldrig bra -.- attans ! 
nåja, efter vi hade sett i den lite och jag hade klagat ganska mkt om hur de blev, gick vi ut igen till skolan och gick in till uppis och ropade stolt över att vi hade fått se skolkatalogerna :D de tog inte så länge innan de var några personer genom dörren samtidigt ;) 
kul vare. sen gick vi där och sa till alla att skolkatalogen hade kommit, haha ! 

hade längtat tills jag hade kommit hem för att få kolla nogare osv, men icket de, inte fan haren kommit hit inte, hoppas den kommer imorgon? annars blir jag grinig. 

de var allt om skolkatalogen, puss :)

 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0