skoolkatalogen.

skolan idag var rätt skön, steg upp halv 7 ( ;oo )
otroligt enligt mig ;)
sen vare bara att fixa och sen for jag till skolan kring 8,
åsså fixade jag, jossan och maria lite i uppis, sen har dagen bara flytit på =)
vi har bakat, typ negerbollar, pepparkakor, och moccarutor,
och dom gjorde maria med oss också !
sen har man mest bara tagit de lugnt åså :)

efter skolan åkte jag och jossan med maria och ama till stan,
gick och titta på lite svammel affärer,
sen kom vi på att vi kunde åka buss till busstationen, då var vi uti toyota affären!
så då ser vi bussen snett mot andra sidan vägen, så vi börjar småspringa,
ner i diket och där vare såklart massa vatten, och jossan hade högklackat, haha,
sen upp på vägen och vi erkänner att vi inte skulle ha hunnit,
men då ser vi att bussen stannar på busshålssplatsen på andra sidan vägen än där vi var,
så vi börjar stressprata om vi skulle hinna eller inte men till sist så vi springer över vägen,
strunta i alla bilar, hoppa framför bussen så att den it kör nån stans,
sen öppna han dörren och jag hoppa in;

jag; kan man åka till busstationen här i från?
chaffisen; ja.
jag; hur mkt kostar de?
chaffisen; *skakar på huvudet* ingenting,
jag; okej, tack.
chaffisen; aa, men nästa gång får ni gå in, ni får åka varannan gång.
sen såg nog jag och jossan ut som ? :p
haha, sjukt kul de var :)

sen när vi väl kom till stan så ser vi halva porsnäs där,
eller massor med folk som gick ut förra året ;p hah. virrigt.
vi gick iaf där och virra ett tag, sen kom mamma och hämtade oss och vi for vidare hem,
stannade till hos jossan och kollade på kläder som jag kan ha i veckan,
 får se om jag tar ngt av de kanske ;D

sen var de iaf stallet, gjorde allt klart åde med honom,
 sen tog jag in och pyssla med han ett tag :)
sen när han vart nog ivrig på att få sin mat fick han gå in ;) hah .

och när jag kom hem så märkte jag att skolkatalogen hade kommit,
ser då fortfarande ut som ett mongo -.-
fan.
nåja, kul att ha den hemma iaf :)

nu ska jag fixa med kläder, puss.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

neej, hur kunde jag glömma? :( men ännu bättre blir det när jag varit hos han nästa gång o tagit bilder, då ska han få ett eget inlägg ;D

2008-11-10 @ 23:32:52
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0