snurrigt.

jossan blev klubbmästare idag på prk. roligt roligt !

däremot är jag själv sjukt trött, tror jag håller på att bli sjuk också, till råga på allt.. suck.
när jag kom hem så slängde jag mig i duschen, sen skulle jag gå upp och skriva en filmanalys på englska, men somnade ganska snabbt och där har jag legat sen alldeles nyss då jossan ringde och väckte mig ;>
så då hare inte blivit nå mer skriva, så imorgon vet jag då it om jag kan fara nånstans, för måste verkligen fåklart den dära förbannade jävla onödiga saken..
syster skulle iaf till lule ? kanske följer med henne, har inga pengar dock, och försöker spara till stockholm, men man kan ju alltid följa med och vara lite social :))
men då vare den dära engelskan, men jag kankse hinner båda iaf? eller jag måste nästan, eller inte måste men..
fyfan va tjorvigt allt är..

undra om jag är så trött för att allt snurrar i huvudet på mig?
och då menar jag verkligen allt.
men speciellt en sak, men jag tror inte jag kan göra så mkt åt de, vänta och se är nog den bästa lösningen ..
och hoppas såklart.
så jag funderar ganska mkt, undra om de också är en anledning till att jag är trött?
om jag ändå de visste.

var lite social och hör av er !:)



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0