sover hos jossan.

dagen har varit seg, känner mig hur trött som hellst, men jag tog mig igenom skoldagen iaf :)
efter skolan vare bara att fara hem och sen vidare till stallet, där jag äntligen var ute och red en sväng,
dock skritta jag bara eftersom han har vilat :)
sen fixade jag bara allting, och efter de fick jag skjuts hem av jossan, och hoppa i duschen, och nu
ska jag snart gå och packa och platta håret (?) om jag hinner.
sen så kommer jossan och dom och hämtar mig tror jag och då far vi till stallet och nattar hästarna,
sen om jag är klar följer jag hem med jossan då och sover där tills imorgon, ví har fixat så vi får inte
börjar förns 9 imorgon, ganska skönt :) så då hinner vi fixa och dona lite längre! =)
kameran ska också laddas, grymt kul de ska bli ;D hahah.
nae, packa nu, sen vet jag inte. pussen.

www.juliial.pixbox.se


~*~jag kan inte sluta tänka på dig, jag vill bara att du ska vara min.~*~

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0