Strike a pose, and smile like you mean it.

nåjo, dagen har varit kall, frysit hela dagen..
började iaf med sovmorgon till halv 11, pallra mig upp kvart över 9 typ :)
och ser att de snööar ute :D och de var typ stoora snöflingor, glad jag blev då alltså.
dessvärre så av alla dagar på vinterhalvåret så måste jag gå den dagen de snöar så mkt.
de var jobbigt och kallt :p men de gick.
när jag kom till skolan så sökte skolsköterskan upp mig och bad mig komma för hon ville
kolla på min fossing typ, och ja, sen efter ett tag tyckte hon att jag skulle till vårdcentralen
på en gång ;o
så då ringde hon dom och vi fick en tid 10 minuter senare :p så då vare bara att fara dit, hon
skjutsa mig ;) hah. åsså var jag där ungefär 40 minuter, sen tillbaka till skolan, missa massa
engelska, skönt . har fått pencelin också för fossingen ;> de vart fan massa jävla tjorv för en jävla
fot :p nåja,
sen har de inte hänt så mkt annat, red busen på kvällen, han var fan bråkig, och varje gång jag blev
less och sa till han bocka han ;p sött.
sen pysslade jag på där ett tag, åsså hade jag funderat hit och dit om jag skulle fara på sdol,
men de blev iaf inte ;p kanske kommer ångra mig? haha, vad vet jag.
spela roll gummiboll, kvällen här hemma har bara varit lugn och skön, syster och tobbs har varit
hem också ;) haha,

ska hitta på nå annat nu, känns som om jag suttit här ganska länge ;p
pussss ,

*ser dig varje gång, då jag sluter mina ögonlock..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0