utmanad.

Jag har blivit utmanad av Frida att berätta sju saker om mig själv. blev de av syster också ;p
Regler:

  •  Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  •  Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  •  Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  •  Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


  1. jag måste ha tofflor på mig när jag är hemma, vet egentligen inte vrf, de är inte kallt på golvet, men jag bara älskar tofflor.
  2. jag hatar att gå ute själv på kvällarna, är jätte rädd att de ska komma nån och mörda mig osv. så oftast måste jag prata i telefon om jag går ute själv.
  3. jag är väldigt försiktig med förändringar, ex. jag är inte den som i första taget byter frisyr osv. utan har de gärna som jag hare ett tag, men när jag gör ngt, så tänker jag ofta, vrf gjorde jag inte de tidigare?
  4. jag hatar verkligen att plugga, (men vem gör inte de ?) jag hittar alltid på någonting annat ist för att plugga, ja, tillochmed att städa mitt rum ;o
  5. jag är väldigt ekonomisk, slösar inte pengar i onödan, och tänkter gärna två ggr innan jag köper ngt.
  6. då jag är sjuk och har feber, får jag väldigt lätt för att svimma, svimmar lätt 4-5ggr per dag.

  7. de värsta jag vet är magsjuka, har vad som hellst annat än magsjuka. usch!

Jag utmanar:

josefin J
jeanette

sen kommer jag inte på nån mer för tillfället -.- kanske dyker upp :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0