10 timmar.

he blev fan 10 timmar istallet idag ;o ganska sådär mkt ändå ;p
for dit kl 8 i morse och hjälpte jossan lite snabbt med harry innan vi for in till PRK med honom, åsså skulle hon rida för cecilia brage igen !
gick massor bra för henne, rooligt !
sen när vi kom hem började jag mocka och göra klart åt busen, åsså sen for vi och åt lunch, sen tillbaka till stallet åsså tog jag in busen och gjorde iordning honom, och sen begav vi oss till ridplanen, skulle rida för jossan :)
han var ganska så duktig, men han orkar inte riktigt lyfta bakbenen ;s men de är mest vänster bak tror jag jossan sa.. de låter inge kul ju..
men mammsen ska nog ringa destriksveterinärerna imorgon, åsså ska vi prata om besiktningen :)
måste prata med sara om vaccination och sånt också, han måste vacineras, och de brukar vara ägaren som gör allt sånt dära innan man lämnar ut ;p
efter vi hade ridit iaf så började vi klippa harry, naaaaken ponnu :)
och när vi hade klippt halva han så blev de stömavbrott ;oo shiit tänkte vi, men den kom tillbaka (y) :)
sen så var vi hemma kring 6 och då var båda syskonen hemma + tobbe ;p
så ja..
vad händer ikv då?
ska till stallet på ½ timma eller nå och ta in hästen och säga godnatt åså till honom, sen vet jag inte.. kommer nog bara bli en lugn kväll =)) kommer nog vara ganska trött .

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0