bdb.

fan va skönt de var att sova ut idag, vakna typ halv 10 men tvinga mig själv att somna om, så sen vakna jag typ 12 :) då kunde jag stiga upp!
så jag satt vid datorn ett tag innan jag gick upp och la mig på soffan och somna igen (A) sen vakna jag typ 1 och käkade frukost och sen efter ett tags segande for jag vidare till stallet för att mocka åde till busen, för linnea ville låna honom idag då de var nån som skulle komma och provrida deras ponny miranda, så skulle dom rida ut och hon behövde en häst å lalala. så då hade jag bara tänkt mocka och allt sånt, men då när jag kommer dit så vare redan mockat (?) så funderade på ett tag vem de kunde vara och fråga sen maria om de var linnea som hade mockat med de vare it och sen sa hon att carro hade mockat åt alla hästarna för hon hade tagit ut på morgonen åså typ :p jaha, så få gjorde jag bara allt hö till honom och sen fixade jag till lite i boxen åså, åsså prata ja med maria linnea och hon skulle var och provred så :)
sen for jag hem å duschade och myste på framför tven och miami ink ;)

sen har jag inte gjort så mkt mer, suttit och svammla vid datorn, och var till stallet och plocka in busebusen :))

jag fråga nyss sara om jag fick ha honom imorgon också, och de fick jag :D så då blire väl stallet nån gång efter jag har vaknat skulle jag tro :)

jag gjorde iaf en sån dära bilddagbok idag, men problemet är att jag it förstår mig på den? eller alltså, jag trooooor jag har fattat vars man skriver, men sen när man ska ladda upp bild så gåre ju bara att ladda upp en? om du vet kan du väl hjälpa mig :D (A)

nu ska jag vara social på msn igen, pussen

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0