dagen.

steg upp kring 10 och for sen till stallet kring 11, där jag nu har varit och kom hem vid 5 tror jag de var :)
riktigt trevligt, jag och linnea red busen och chezzi för jossan :) gick faktiskt bra, han var piggare med bakbenen också :) (y) sen pysslades de mest bara på i stallet.
jag och jossan var och tog bilder på busen också vid vattnet, smakprov längre ner.

sen ska kanske jag, mamma och glenn till sara ikv, och prata om busen, mamma ska ringa till ulf och höra vad han säger ;b
jag hoppas de så vi får dehära bestämmt nångång :)
sen så far nog jag, jossan och kanske elin på bio ikv, treevligt ! tror de var high school musical 3 vi skulle se, jag vet it ;b
får väl se.
puss

       

Hampis Busen ;DD<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men shit äre hampis busen?? kommer från boden va??

min kompis som hadde häst i vårat stall ett tag red in han å va de nu var när han var ung =))

2008-10-29 @ 18:27:45

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0