fikarykten och födelsedag.

nåja, ännu en dag på elgiganten, var sjukt jävla trött imorse, usch, orkade verkligen knappt stiga upp, men gjorde de iaf..
iaf efter lite stress åså satt jag på bussen påväg in till stan..

dagen gick lite lättare än dom andra, och ändå har jag inte gjort så mkt..
där före lunch så säger rune till mig på norska såklart att alla som praoar brukar ha med sig fika på fredagar, och han tyckte då att jag också skulle ha de.. så jag sa lite ironiskt att jag kunde ha de jag med !
och när jag sitter där och käkar luch, så kommer magnus och nån mer och ser ut som två jätte glada frågetecken ;p
och säger; jag hörde att du bjuder på fika imorgon..

så därav rubriken.. så nu är jag nästan illatvungen att baka tills imorgon, vet dock inte vad de blir.. får hitta på nå ;D

och sen så fyller min mamma år idag ;D grattis till henne !
dock glömde jag av att gratta henne på morgonen, och sen även när jag ringde och sa att hon var tvungen köpa hem nå ingredienser eftersom jag då måst baka.. så hon gick sig en grattis-kram när jag kom hem kring halv 6 ;D bättre sent än aldrig, visst äre så ;)

nåja, ska käka alldeles strax,

sen kom jag på idag att jag ska skaffa mig en sån dära bilddagbok, men vet inte vad jag ska heta, eller när jag ska orka göra den ;D hah.

pyss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0