filmkväll.

nu har jag nästan alldeles nyss kommit hem från jossan ;p
på hennes träning gick de iaf massor bra ! :) kul att se, var filmare, vet dock it om de blev så bra film ;p hah. de får jag väl veta senare antar jag :)
när vi kom hem for jag iaf ut med busen, söthäst där, men de är ngt med galoppen, vet dock inte vad.. hmm..
han kommer nog iaf kanske besiktas i veckan, ska bli spännande och se vad vetrinären säger ! :)
iaf sen gjorde jag kväll åt hästarna och for hem och duschade och käkade, sen vidare till jossan, då vi försökte få marcus och alex hit, men de blev inte?. och vi orkade fan inte fara dit heller ;p
iaf så bestämmde vi oss för att fara och hyra film ist, Sex And The City hyrde vi ! klart sevärd film alltså :)
och nu sitter jag här och nördar helt utan anledning, ska fan sova alldels strax, längtar efter min säng !

puss



Kommentarer
Postat av: gissa vem?

"ska fan sova alldels strax" går de inte att skriva ska sova alldels strax? eller? hm de låter så otrevligt ;p

2008-10-25 @ 16:54:43

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0