första dagen på veckan.

måndag idag, vad säger man, segt som vanligt.. hade 5 lektioner, no-matte-engelska-hk-svenska..
de är typ krig i klassen om på torsdag, om vilka som vill till phb och vilka som vill till lule! :) jag drar nog ändå till lule..tror jag, har it bestämmt mig än, får se..
iaf somna jag när jag kom hem från skolan, skönt vare.. hade ont i huvudet åallt, hoppas de inte är en sån hära period då jag har de jävlat jämt nu igen.. de är jobbigt ! ;p
efter de gick jag ner till datorn dum som jag är och sätter mig där och börjar plugga smått, gick iförsig inte så bra.. menmen ! sen kom david och anton förbi en sväng och var lite sociala.. men skickade hem dom efter ett tag för att jag ville få klart så mkt som möjligt av svenskan (aa)
jaja, sen låg jag i soffan och såg på tv och höll på att somna, men gick snabbt och duscha så jag skulle vakna ;>
och de gjorde jag och nu sitter jag här och ska gå upp strax och läsa lite no om jag orkar, sen äre bara att försöka sova ! :) jag älskar förövrigt min säng.. mums vad skön den är :) sover som en liten prinsessa i den :D
mammsen sa idag att vi kan göra om mitt rum om inte allt för länge :) ska nog ha vita tapeter tror jag, åsså en fåndvägg med text, eller en bara vanlig fondvägg, jag vet inte än :) vi får se...

nae nu ska jag gå upp, fick ett sms nyss tyckte jag de lät som, så lä väl inte somna allt för tidigt ändå ;b typiskt.
aja,
puss

jag vill inte ha höst, jag vill ha sommar.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0