halloween.

är mest bara trött och de bara snurrar tankar i huvvet på mig..
somna 4 igår och vakna kring halv 9 och läste nå sms, sen försökte jag somna om men gick inge vidare, utan vakna sen igen kring 11. surt har vatt trött hela kvällen typ ;p
men var och red busen idag iaf, vi var ute och myste i kylan ;p han var väldigt frammåt för en gångs skull, kuul :)
mamma ringde veterinärerna imorse, men ingen svara.. TYPISKT.
iaf så lämande hon ett medelande så förhoppningsvis ringer dom upp;p
annars ikv har jag bara varit hos jossan, dom hade främmade, rooligt vare, skratta gjorde vi också ;) haha.
imorgon blire iaf PRK med jossan, hon ska tävla, näst sista tävlingen för iår (?) trore är nå sånt ;p
håll tummarna puckon ;D
nu ska jag vara lite social på telefonen, vare du med ? ;)
puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

hihi, hörrö syrran, du har en utmaning att hämta i min blogg :)

2008-11-01 @ 14:13:19
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0