hästskötare.

godmorgon, orkade inte fara på extra tiden idag heller, är ju fan jobbigt att stiga upp så tidigt, när man vet att man kan få sova typ en timma till? precis, så jag fortsatte helt enkelt att sova :)
och nu sitter jag här och käkar en macka, och ska snart upp och borsta tänderna sen skolan ;p är ändå bara tre lektioner sen loooov :D fyfan va skönt. egentligen äre ju fyra lektioner, men jag och jossan ska vara lediga från engelska fördjupningen, för vi ska in till prk med harry, och hon ska träna för Cecilia Brage ;o ;D grymt :) och hästskötare och fotograf som jag är så måst jag jusåklart följa med :))
nae, tandborsten nurå,
pussen

Kommentarer
Postat av: Storasyster

är det verkligen så smart att skippa engelska fördjupning i den situation du är?! inte bra, inte bra ..

2008-10-24 @ 12:44:58

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0