hata engelska.

förbannat !
engelska provet gick åt fan, de var uppdelat i tre delar och jag fick IG på en del och G- på dom två andra, så då måst jag ju alltså göra om en del -.- gaah, orkar inte. känns fan bara jobbigt att kämpa för ett G när ingenting ändå funkar.. men jag måste, annars måste jag ju gå om 9an, och de känner jag absolut it för..
hade ju no-omprov idag också, de gick inge vidare de heller, satt och kämpade länge med de men de var ju samma förbannade jävla prov, och kunde lika lite som förra gången, men satt ett tag och jag och jossan försökte få sara (läraren) att säga svaren, men de gick inge vidare, men hon hjälpte oss på vägen lite grann, ska första bokstaven åså :)
så de gick lite lättare, när jag vart nog less på att sitta där lämna jag in den, och sen satt jag och sara och diskuterade lite gran, hon snabbrättade de för att kolla om jag klarade de, men de gjorde jag inte då, så vi satt ett tag och jag försökte få henne att säga svaren, men de gick inge vidare.. men efter ett tag så lämnade jag in de igen och hon rättade de igen, och sa att om jag hade tur och om håkan var lite snäll så kanske jag skulle klara de ! .. :)
får väl hoppas på de bästa, orkar fan inte få omprov på omprov ..

sen efter skolan vadnrade jag hemmåt och satte mig för att se på tv, men somnade och vaknade av att vi fått besök, systrarna och deras pojkvänner kom, lossas far fyller år så :) har nyss käkat middag och snart äre väl tårt dax :) mums.

imorgon äre iaf phb med klassen.. funderade ett tag på att ta med mig kameran, men vet inte om jag vågar ta med min min nikon ;S skulle vara taskigt om den blev blöt typ, men vill inte använda nåon av mina digitalkameror, så jag får se, har inte bestämt mig än.. får väl se, hoppas de blir en trevlig dag :))

nu ska jag vara social igen med människorna =)
pussen.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0