hockey.

såja, de blev hockey, och jag har nyss kommit ut ur en varm och skön dusch =)
de vart riktigt trevligt därborta, efter första prioden ville vi käka middag men dom hade inge bra i kiosken, så då gick vi ner till max och tjocka oss regält (a)
sen gick vi tillbaka men en hemsk magont, slängde i mig min stripsmeny typ :p ajaj. inge skönt, känndes ungefär som om jag skulle spricka ;p hah.
så sen såg vi hockeyn klar och dom förlora med 3-2 >,< lyckat !
så sen skjutsa marcus pappa hem oss åsådär, och nu sitter jag här och funderar om jag ska skriva lite engelska kanske, jag trore skulle vara ganska nyttigt, slipper göra lika mkt på lektionen iaf! (y) ;D
men nu ska jag gå och torka håret !
pussen


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0