hockey.

skolan idag gick ganska snabbt, hade priscermoni om skoljoggen ;) en bio-check.. wow ;) haha.
iaf sista lektionen var ändå uti backgårds..slöjd, drygt att gå dit men de gick, efter skolan drog jag ganska snabbt till busen, då jag och sara skulle hoppa med honom idag =) de gick ganska bra, har inte hoppat på sjukt länge, eller sen i sommras med r.d.jo, men de var inte så mkt hoppning, haha. och före de vettefan när jag hoppa sist ;o hah :) kul vare att hoppa igen iaf ! 
sara sa sen att hon kanske skulle lämna ut han på foder över vintern.. men ska prata med mammsen lite, och kanske kan jag ta honom:D jamena, de var ju tänkt att vi skulle ha r.d.jo, men de blir ju inte så, då kan jag ju lika gärna ha busen =) 
vi får väl se..

efter stallet vare snabbt hem och fixa lite innan jag skulle med jossan till stan och se hockey, jeppe spelade sååå =) 
kallt vare utasatan, och lite segt också, hungrig dessutom, men de gick, och dom vann med 4-2 (y) hejja !  :)
och nu sitter jag här och ska gå igenom lite engelska innan jag hoppar i duschen, och sen vidare upp till sängen och tven, mums :)

finns ju även på bilddagboken nu ; www.julialundkvist.bilddagboken.se
åsså somvanligt, www.juliiaL.pixbox.se  kommentera :D
pussen



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0