hurtigt.

joodu, de är fan vad jag har varit nu :D:D var ute och sprang igår åsså var jag de typ nyss också, eller innan jag duscha ;p och sen hade vi typ nå styrke grejs på skolan ;o fyfan, kommer ha nå så helvetes med träningsverk imorgon tror jag ! haha :) de är väl så de ska vara antar jag =) ska fan börja träna nu eller nå, ork it bara sitta hemma åså :) saknar fotbollen nå så jävulskt, men kommer nog inte börja om -.- de suger :)
men så kan de va ;>

annars idag har jag inte gjort mkt, hade tänkt försöka plugga till engelska provet, men de blev inte (a) får väl ta de en annan dag :)

fick nyss veta att davve och anton ska komma hit? ;o och jag ser ut som ett troll :D men de bjuder jag på!
puss



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0