skolan då.

dagen idag då, varit trött som ett cp, hela jävla dagen..
den började iaf med att jag försov mig -.- men sen tog jag mig iaf till skolan, och där var första lektionen no, vart ganska segt, men gjorde iaf lite sånna dära frågor, sen vare idrott, spelade lite badminton med emil åså :) satt mest (a)
sen vare engelska fördjupning, skrev lite på den vanliga engelska läxan, sen skulle vi egentligen ha haft mentorsamling, men då vare matte ist, diagnos! och hade ingen miniräknare, så jag fick springa runt och fråga alla om dom hade en, sen hitta jag en liten sjua som hade de, så då låna jag hans :) han får nog tillbaka den imorgon..diagnosen tror jag fan gick bra, kom först it ihåg hur man skulle tänka, men senare så klicka de, och förhoppningsvis så tänkte jag rätt ;)
efter de kom syon och prata med oss i typ en ½ timma om gymnasieval, åsså såg vi en film, då vare inte länge tills jag somna alltså, ojoj, men jag höll mig vaken :) och jag hade ju som nästan bestämmt mig att jag skulle gå handels, men nu såg jag hantverkpogrammet? men jag tror jag håller mig till de jag tänkte först ;p 
hon snacka mycket om att kärnämnen åsånt, är fan orolig över hur de kommer gå med min engelska ;s 
vill fan inte plugga upp på Iv eller priv eller vafan de då hette allting.. ;o 
gosh alltså va jobbigt allting blev.. 
sen var de iaf musik, adrian blev jätte sur, och de var jätte kul ;P haha ! 

sen fick jag skjuts av sebbe hem, snäälllt ;D 
åsså somna jag somvanligt när jag kom hem, fuckfuckfuck. 
så då kommer de ta jätte länge innan jag somnar ikv, och då blir jag grinig, blä, sen borda jag verkligen fara på extra matten imorgon på morgonen, ligger efter två avsnitt i boken ;s ajaj, och jag orkar nog inte jobba under lovet, för veckan efter lovet har jag tre prov ;ooo får se om jag kanske bara tar två då, då äre typ matte och so, men sen har jag ju omprov i engelskahelvetet också -.- 
får fundera på de:) 

nu ska jag försöka plugga lite glosor xd 
puss



 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0