kvällens händelse.

är fan inte mkt..
har sett en film, kommer it ihåg vad den hette, sen har mobilen pipit hela jävla tiden, så har varit social där, men somna mitt i filmen och där sov jag :)  skönt vare, och sen har jag suttit här ett tag nu, spela lite spel med marcus ;p hah !
ska strax sova tror jag, har int vaknat från min vilostund ännu, och jag gör ändå ingenting, har så djuriskt tråkigt =) nåja, ska inte klaga, de kan ju trottsallt vara så ibland ;D
ska iaf försöka ta mig till stan till veckan och klippa mig åde :) nu håller jag fan på att bli tokig på mitt hår -.- är sjukt less de!!!! ;p
imorgon så far jag kanske in till stan och ser när lilljohan spelar hockey, hade ju nästan lovat han de och totalt glömt bort de, så han skulle höra av sig när han visste vilka tider han spelade så får vi väl se sen :)
annars kanske jag drar in till stan? jagvetit. finns ju inte så mkt annat att göra, är bara så sjukt tråkigt att gå själv, kanske får be nån följa? :) vi får helt enkelt se..

nae, nu ska jag skriva i bilddagboken, sen ska jag nog vandra uppåt och till min helt grymt sköna säng :)
pusshejs.
 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0