lule.

blev lule idag m. jossan !
var kallt nå så innihelvette, fyfan.. köptes inte så mkt, förutom en mössa som jag ska ha i stallet ivinter, supermysig varen ! ;>
sen när jag om hem duschade jag och gjorde hårinpackning, fyfan va skönt :D sen fick de vara i typ en timma och sen for jag vidare till jossan, där vi skulle baka muffins, vi hade värsta bra ideén, och trodde de skulle bli sjukt bra ! '
dessvärre blev de inte så.. utan dom såg ut som kaos, smakade väl sådär :p men utseendet var inte nå fint ;b hah.
så sen gjorde vi inte så mkt mer, satt och svammla vid datorn typ, och nu är jag sjukt trött, så dröjer nog inte länge innan jag går och lägger mig :)) (a)
pussen.

du är i tankarna hela tiden..


min finfina mössa.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0