ridning i stora lass !

så, när jag kom till stallet igår så gjorde jag allt klart till busen åsså medans jag stod och fyllde nytt vatten till honom i hagen så fick jag ett sms av jossan, hon frågade om jag kunde rida harry, för hon var sjuk och har så ont i knät, och de är klart jag göre :) så då vare bara att fara ut med busen, han var väldigt seg, åsså hängde han somfan i bettet ;s hmm, mysko.
iaf sen tog jag ut harry och gjorde iordning honom, han var faktiskt jätte fin när jag red honom, vet it hur länge sen de var jag red honom sist, men han skötte sig jätte bra :)) finaste ponnyn förfan.
iaf, sen gjorde jag kväll till dom båda åsså for jag hem!
när jag kom hem pratade jag och mamma litegrann om vad besiktningen av busen skulle kosta åså, mja, de var ju inte billigt.. men ja, vi kanske måste göra de ändå.. ;p
iaf sen på kvällen pratade jag med jossan åså i telefon, och sen tog de fan inte många minuter innan jag somna! :)
puss

Kommentarer
Postat av: ....

du kan ju svära lite mer i dina inlägg.. låter inte så trevligt!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-23 @ 09:46:38

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0