slutpraoat.

såja, då var veckan klar ! :)

dagen började iaf med att jag for till skolan kring 9, för att jag och jossan faktiskt vann utklädningstävlingen under skoljoggen, och dom hade satt upp bilder, så jag var tvungen fara dit och kolla hur de såg ut :)
efter jag hade inspektera de så gick jag vidare till sporthallen där 7orna hade idrott och satt och såg på de, dumma dom är :) jag och stefan satt mest och skratta åt hur dom gjorde ! ;) hah. så kan de gå..
och eftersom jag vart inne i de dära så missa jag ju såklart bussen till stan, så de var bara att ringa på skjuts, men väl där så bjöd jag på fika som det var sagt, och alla var nöjda och glada och tyckte jag var duktig på att baka, haha :D
jobbade inte så länge idag, utan fick gå efter jag hade käkat lunch åså, men de drog ut på tiden, för då skulle jag säga hejdå till alla, och de flesta ville såklart ha en hejdå-kram, och de fick dom =)
efter allt de så gick (!!) jag till stan, huvva långt de var alltså ;p
men väl där vare lite segt var och hälsade på peter på MQ, och sen gick jag mest runt och såg förmodligen gode dum ut, men de gör inget :)
köpte mig iaf ett par jeans och en tröja (y) :) sen var jag in på hårstudion för att kolla hur mkt de skulle kosta när jag ska klippa mig och göra allt de andra frissan tyckte jag skulle göra ;p de skulle aif gå på typ 1180 eller nå, jag vet it :)

iaf efter de så kolla jag på klockan och de visade sig att nästan buss skulle gå på 15 minuter, så tänkte att jag knatar ner till buss stationen och tar den hem, och gissa vad, jo jag lyckades missa den också, typiskt ! så då satt jag där i 20 minuter iväntan på att nästa buss skulle gå, var inte så sugen på att missa en tredje buss så :)

när jag kom hem så pratade jag lite med sara och hon fråga om jag ville rida busen idag, och sen även ha honom imorgon för då skulle hon på nån 40-års fest eller nå sånt :) så då är han min nästan hela helgen ! :)

så då var jag där ikväll, och träffa jossan där också :)
sen har jag mest smsat med oskar, kul prick ;) haha

nåja, pussen

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0