stan.

blev stan idag med davve och sandy ;P hah, lite kul vare alltid !
sen kom oskar och hälsade på, och efter han så kom jossan också, hon hade vatt och klippt sig och färgat håret till sin vanliga färg (Y) :)
dagen annars gick faktiskt ganska snabbt ;D vi fick tillbaka no-proven också, och jag klara de inte -.- fuck.
så då äre omprov på onsdag eller nästa, vi får se om jag hinner plugga till nu på onsdag ;b
sen äre engelska prov på fredag, och alla vet vi ju hur duktig jag är i engelska (n) jaja, får väl se vad de blir utav de :)
sen fick vi en helt sjuk svenska läxa, som jag inte alls fattar, måst snacka med hon om den ;p

igår regnade de ju bara somfan, så då gjorde jag inte heller så mkt, hade busen så var hos han ett tag åså, åsså for jag till jossan på kvällen ett tag, men annars inte mkt ;p

somna gott somfan sen när de regnade på taket, mums ;D


puss

lite ego idag, och bjuder på en bild på mig själv (a)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0