tråkig fredag.

usch, fyfan va tråkig denna kväll blev -.-
skoldagen var väl ganska hyffsad ändå, sovmorgon till halv 11, svammla på med ante och marcus när jag kom dit, och sen vare engelska prov, tror ändå de gick ganska bra?, får väl se näre kommer ;p
sen vare so, bea blev sur på oss och vi fick göra en jäävla massa strafffrågor för de...
sen no, prata mest bara om vad vi ska göra nästa vecka med klassen, först vare tänkt att vi skulle till phb (piteå havsbad) men dom hade tydligen stängt och en massa skit, så då skulle dom kolla ifall dom kunde öppna åt oss eller nå sånt, men vi skulle iaf rösta fram en plan B, så de kom en massa förslag sen sa jag och jossan att vi kunde dra till lule och käka på waldorf och sen får man gå på stan eller åka hem, hur briljant är it de? ;o sjukt duktiga vi är :) 
så de blev iaf röstning, och de vann,  så sen blev de en massa tjorv med att endel inte ville och johanna sitter och säger en massa, och sen sätter hon sig och kollar om vi it ska dra till skeppet? skärp dig snälla, de är för småbarn ;) 
iaf så har jag och ganska många fler bestämmt sig för att de blir waldorf och lule iaf, spela roll om inte alla vill, vi ska dit ! :)  känndes inte alls lika kul med phb åde nu, och när dom hade kollat hur mkt de skulle kosta att hyra hela jävla skiten, blev de ännu jobbigare, och vi hade ändå it kunnat fara på dagtid, och då vart de ännu jobbigare, så geupp små människor, luleå dirr !!

iaf efter allt dedär så vare dax för engelska fördjupning, gick ganska bra, hade inte pluggat så mkt på läxan då de var engelska prov, men jag klarade de iaf sa hon (Y) :) sen fick vi nästa veckas läxa så började lite smått med den, skönt ! blire it lika mkt nästa =))

när jag kom hem satt jag vid datorn ett tag sen kom sandy, daff och ludde förbi för att låna platttången åså, så svammla på lite med dom innan de drog till stan och sen blev de soffan och prata med jossan när hon åkte buss till lule, sen somna jag där (a) sen middag, och sen for jag till jonsgården och hämtade mina grejer som jag har haft där i sommar åså ;p
jag och mamma satt och prata om busen också, hon låter it så tveksam om de:D:D de är super bra tkr jag :D skulle vara grymt roligt att få ha honom alltså :)

nu sitter jag här och är sjukt trött, skulle lätt kunna somna nu och sen vakna trött imorgon också :)
vill fara till stan imrogon och klippa mig och färga håret å allt de dära, eller egentligen ska jag bara göra blonda slingor och nå brunt parti i luggen, hon sa ngt som hon trodde skulle bli fint förra gången, kommer inte riktigt ihåg vad de var, men har stor lust att göra de iaf, är sjukt trött på mitt hår :)) men har it bokat tid eller nå, jaja, får väl se! 

kom ihåg ; www.julialundkvist.bilddagboken.se också ;))

nåja, nu ska jag tjattra lite på msn åde, pussen 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0