trevligt lördag.

mammsen väckte mig imorse och frågade om jag skulle med till stan, och de gjorde jag så upp och fixa så man iaf vågade visa sig och sen vare bara iväg till stan, stod ingenting på inhandlingslistan, eller egentligen alldels för mkt, men inget som jag orkar köpa just nu :) så de blev bara en kofta typ ! så de blev inte så roligt men jaja ;p

efter stan så for jag till stallet och jossan, de var tänkt att vi skulle klippa harry, men maskingen pajja totalt, eller nå fel vare iaf på den, så de blev inte.. utan istället gjorde vi klart hästarna och dressyrade senare på planen, sjukt fin busen var idag iaf :) mums.
när vi kom hem gjorde vi bara iordning allt, sen for vi vidare hem till jossan för att se film åså, eller ärligt talat satt vi vid datorn ett tag före åså, men sen vart de film, jenny hade hyrt utan spår typ :)
det var som sagt en thriller och lika läskig som vanligt.. men den var ändå gode bra :D
fast mkt mkt läskig, hoppa på jossan en gång då de vart sådär extremt läskigt (a) men både hon och jag klarade oss! :) 
efter filmen så for jag typ hem och ganska snabbt tog jag mig mod att gå upp och tända alla lampor på övrevåningen så jag ska våga gå upp senare ikv (a) okej, jag vet att jag är lite fjantlig, men kan it råförde, huvva, rysare och thrillers är ganska bra, men fyfan va läskiga dom kan vara ;p 
så får de bli.. ska gå vidare nu till mina små vänner på msn,
pussen

 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0