utvecklingssamtal.

tisdag idag, händer inte så mkt som vanligt på skolan, förutom att de tjorva en jävla massa med om på torsdag, annika och håkan blev tjocka och tjura ihop och sa att vi inte skulle få fara någonstans, men senare så gick några ner på knä medans endel satt på en bänk när annika kom och bad om att vi skulle iaf få göra någonting på torsdag, och då kunde hon inte säga nej.. så mest troligt blire phb på torsdag med klassen.. :)
sen hade jag utvecklingssamtal idag också, de gick bra.. annika kom och berättade att hon fortfarnde är orolig över min engelska, och att det är tveksamt om jag klarar G ;s fuuuuck. alla annat låg bra till sa håkan, han skulle kolla om jag kunde få extra stöd i engelska också, hoppas somfan på de, vill verkligen ha ett stadigt G och it nå annat jävla svammel..
no'n var han lite orolig över då jag berätta att jag it fatta hur jag skulle plugga till omprovet imorgon, och klarar jag inte omprovet äre tveksamt om jag får G i fysik inom no'n ;s  vad allt ska barka för mig, jävlat allt, inte bara skolan. fyyyyfan. helvete va less jag blir!
iaf, så efter de så stod jag och prata med mammsen ett tag, hon hade pratat med agria om försäkringar åsånt, måste bestämma snart om Busen känns de som ;>

imorgon äre iaf skolan, sista lektionen på backgårds, sen måst jag tillbaka till skolan för att göra de dära omprovet, segt .. nåja, håll tummarna för att jag klarar de (a)

nu ska jag fortsätta plugga :p
pussen.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0