1 september*

skolfoto!

sov som sagt hos jossan inatt, och vi försov oss i morse ! ;p
men iaf så fixade vi oss i stress och sen for vi till skolan, hade skolfoto så alla hade skojorta och slips på sig ! ;D sött !
dock blev fotot helt mongo, alla såg helt sära ut, fuck ! nåja, får väl se hure blir i skolkatalogen, kommern längta somfan efter den nu, men de tar ju en sån jävla tid innan man får den..
jaja, efter skolan for jag in till stan, träffade davve och anton på bussen, så åkte med dom och vi gick där och tjorvade efter praoplats, kul hade vi ;>
träffade martin också mitt på vägen, kul att se att han lever, hah:)

iaf sen for gick jag till åhlens för att fråga om praoplats, men de var upptaget, så vars fan ska jag nu praoa? ;o har ingen aning, förslag? 
måste vara inne på onsdag så har lixom två dagar på mig :p haha.

sen tog vi bussen hem och på bussen satt jonteh så då satt vi och svammla med han där, och sen for jag hem och gjorde middag, är ju ensammen nu igen :p men dom krm på torsdag typ ! 
åsså mitt i allt så står davve utanför mitt fönster? så då kom dom in och höll på med skolkatalogerna, skratta åt davve somfan, när han gick i 7an, kul de var :) haha.

sen kom jossan och hämta mig åsså var vi ute och gick runt bertnäs ! hurtigt värre :) sen for jag hem och duschade och nu ska jag se tv :) 

och de är fan bara 14 dagar tills jag far till cypern, yeeah ! :D  

nåja, paradise hotel börjar nu.. 
pusshej :)

 
jossan, thelin, anton, jag och davve ;D (Y) innan skolfotot.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0