10 september*

har slutat orka göra rubriker, kmr ändå nästan aldrig på nån ;p

iaf, igår vare tisdag, de hände inte mkt då, skolan sen hem och plugga lite smått, somna framför soffan, och sen gjorde jag klart de jag hade börjat på innan jag somna :)

idag, inte hänt mkt då heller, skolan segt och surt somvanligt. slöjd nere på backgårdsskolan, så hälsade på min gamla lärare, och sen slöjden, gör en handduk ;) haha.
sen efter skolan hade jag tänkt börja göra engelskan, men de vart inte av, halvsov framför soffan innan jag följde jossan till hennes stall, och höll på med saras häst, busen :) sjukt söt han är ;>
iaf kom hem kring 9 och hoppa i duschen, och kom nyss därifrån ;p så ska se paradise hotel snart, är ju finalveckan nu, spännande ;p fast eftersom de är repris från 2005 åde så vet jag redan vem de är som vinner :) men de är ändå spännande !
måste försöka läsa lite engelska också..

msn barkar för mig också, och de suger, har it funkat på hela dan typ ;p jaja. jag överlever :D


puss och hejdå :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0