11 september*

försov mig imorse, syrran väckte mig inte förns 5 över 8, yey. 25 minuter tills jag börja ;p hade först tänkt ligga kvar i sängen och komma senare till skolan, men när klockan var 10 över och jag inte hade somnat om flög jag iaf upp och i rejser fart slet jag fram nå kläder som jag kanske kunde ha på skolan, sen ner och göra ngt åt håret ;p

sebbe kom iaf och hälsade på i skolan idag :D:D fyfan va kul att se honom, han har varit sjuk sen pdol typ, och ingen vet vad de är :s men han mår iaf lite bättre säger dom :) har fan saknat att ha honom, så hoppas han börjar vara där snart ! :) 

måst iaf plugga ikv, både engelska och engelska fördjupning >,< de suger.
nåja, ska börja nu tror jag så jag blir klar nån gång ;> 

puss
 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0