13 september*

gårdagen;
sovmorgon till halv 11, sköönt ;> sen skolan, den gick hyffsat snabbt, men är bara tröttare på skolan när de har varit sovmorgon ;p
engelska, so, no och språk tror jag schemat var. 
engleskan gick fan snabbt, vi sjöng ;p nickelback - rockstar ! (y) 
so'n gick lite segare, ska tydligen skriva nån uppsats om folkrörelser och en massa skit, fatta ingenting av vad jag läste, så de vart inget gjort där..
no'n sög, håkan har blivit så jävla sur grining och tjurig, hela 7an & 8an när vi prata somfan på lektionerna och gjorde fan ingenting, så blev han aldrig sur eller nå, brydde sig knappt, och nu om man frågar för mkt om en grej blir han lack. cp.
språket gick hyffsat, dock vare kul för vio skulle översätta en text högt för hela klassen och ante prata för mkt så han fick översätta allt tillslut, åsså stod de trail, och han bara tåg droppar ledde över.. eller vad de nu då var, utskrattad han blev ;) kul var de. sen vare blev de helg ;D och en veckas ledigt för mig, nice :)

sen på kvällen var jag hos jossan och vi var med alex och marcus, såg "gonebabygone" riktigt bra film :) men alex och marcus var tvungen fara hem innan filmen ens var slut ;p hah. så vi såg klart den, och jag tror minsann jossan somna därislutet :) tihi,

sen cykla jag hem, höll på att frysa ihjäl bokstavligen, var -0,3 när jag kolla på mätaren när jag kom hem, fyfan va kallt de var ;o pratade iaf sen i telefon till 5 nån gång, innan jag somna :) sen ringde jossan och väckte mig kring halv 11, och fråga om jag skulle med till prk däre var DM i ponnyhoppning, riktigt kul att de :) lite segt på slutet, men de var nog för att jag var grymt trött ;p hah.

sen nu kom jag just från duschen och har gjort en hårinpackning (y) :) och ska käka snart, sen börja packa lite smått åde ;D 
sen ikv blire jossan tror jag, vi ska baka morotskaka ;) 

så då vet ni de :) 

puss
  

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0