14 september*

de vart jossan igår kväll, vi baka morotskaka, sen var vi en snabb sväng till stan för att hämta en större resväska till mig hos syster :) så då gjorde vi de.. sen var jag hemma hos jossan ett tag innan jag for hem och småpackade lite till åde :)
sen somna jag typ halv 3 och var hur trött som hellst ! ;p

vakna imorse typ 11 - 12 och halv 1, men så bestämmde jag mig för att stiga upp, så gjorde de satt och tjattra lite på msn, och sen gick jag upp och gjorde klart svenska läxan som jag egentligen ska ha med mig till cypern.. men jag hade tänkt få klart så mkt läxa som möjligt nu så slipper jag allt när jag är där borta :))
så så blev de, sen var jag och handla med syser och köpa ingredienser till tåårta, för syster fyller år på onsdag, så vi fira henne idag ist !  så då gjorde jag en sån, sen fixade jag lite sen tog de bara ett tag innan dom kom :)
så då var vi och åt på resturang, sen for vi hem och åt tårta och öppnade presenter, och nu for dom typ ;p

och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, måste lägga fram allt som jag packa imorgon så jag inte glömmer nå :)
sen var jag smart idag och kom på att jag kan ju skriva blogg på telefonen under tiden jag är där, så slipper jag kanske betala för att ha datorn på hotellet, de är lite smart faktistk :) så vi får se om jag kanske göre :)

är fan lite pirrigt i magen att åka, men ska bli så otroligt jävla skönt alltså ;D grymt kul !

får se om jag kanske skriver imorgon eller nå! ^^

pussen :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0