18 september*

cyyyypern ! :D

okej, har vatt har nu sen i mandags och trivs som aldrig forr, men de ar lite jobbigt att sitta har vid datorn eftersom man inte kan skriva dom dara tre bokstaverna med prickar ovanfor, de ar irriterande ;p
naja, vi har hur varmt som hellst har pa dagarna mellan 30-34 grader i skuggan, och pa kvallarna typ kring 28 skulle jag tro =))
flygresan hit var dryg, vart ungefar 5 timmar ;p assa nae vi var i luften sa prata kaptenen och sa att de just da var -66 grader i himmelen eller vad man nu da sa saga, lite smakallt kanndes de da, haha. ser helt cp ut nar jag skriver ju xD

tro de allarr ej, men jag har hunnit branna mig ocksa, forbannat. men de ar nastan borta nu :D yey.

tror vi ska kaka middag nu, buffen har nog oppnat =) skriver kanske en annan dag =) ar ju trottsallt bara tre dagar kvar typ =(

naja, puss fran cypern.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0