19 september*

it lika varmt idag faktiskt ;p har blast ganska mkt sa de har varit rod flagga pa stranden, men jag syster och mamma var anda ute och hoppade bland vagorna, skojj vare =)
sen var vi tvugna fara till apoteket idag och fixa na grejs till mig, kliar somfan pa brostkorgen och handerna typ, sa han som jobba dar gav mig tva olika salvor som jag ska anvanda, assa na tabletter som jag ska ta, helt cp. ar helt fundersam pa vad de ar for na tabletter, men jag far val se om jag overlever nar jag tar dom, och jag hoppas jag blir battre ;D

snart oppnar maten som igar, ar typ hungrig, ;p hah.

till veckan som kommer sa ska jag iaf ta hand om saras hast Busen :D de ska bli grymt kul!
hon och hennes klass ar typ pa klassresa till abisko, sa =))

naja, nu kommer resten av familjen ;p
pusshej


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0