22 september*

nå, då var jag hemma från cypern, de känns grymt segt, hade gärna stannat kvar en vecka till :) men nog saknar jag endel saker, vännerna åså :)
men skönt hare varit !

dagen började iaf med att jag blir väckt halv 6 av syster och säger att jag måste vakna och packa resten av grejerna, eftersom våran buss till flygplatsen gick halv 7, så de var bara att dra sig upp och packa, sen gå ut..
sen fick vi åka buss i ungefär 50 minuter tills vi kom fram, och när vi kommer fram så säger en av reseledaren att vårat plan var försenat med tre timmar ;o så vårat plan som egentligen skulle gå kl 9, gick då istället kl 12 ! sjukt arg jag blev, då var vi alltså på flygplatsen och gjorde ingenting från halv 8 ungefär till 12? ni hör ju själva.. gick och strosa runt på taxfreen länge och väl och kikade, men hittade inte allt för mkt grejs ;p
efter ett väldigt långt tag så säger dom att vi iaf får gå på planet, så de gör vi och planet lyfter och vi störtar inte, framför mig däremot har jag en sur jävla kärring, jag råkade tydligen trycka med benet en gång för mkt på stolen så hon sa till mig att jag skulle sluta, ? sjukt. iaf brydde jag mig inte så mkt om de, och sen lutade hon tillbaka sin stol som man kan göra på bussar och då jvälar vart jag tjurig och höll på med läxan och lossades sudda massor så allt skakade ;p men hon sa då ingenting (;:

sen när vi landar så säger kaptenen att de är typ +11? usch, vi hade då alltså +31 typ ;o hah :) då längta jag tillbaka massor mer =)

nåja..

veckan där har varit helt massor bra :) har varit bra väder hela tiden ! tack och lov de ! sen som vanligt har vi lärt känna en massa servitörer åde på hotellet, eftersom vi äter på hotellet varje dag näre är all inclusive ;p sjukt söta dom är när man lär känna dom ;D

la upp bilderna från min kamera nyss också, och de vart sisådär 400 bilder ;) haha :) sen har jag några på mobilen också..

Ska käka snart, och sen ska jag dra till busen, där jossan också är :) vi ska rida busen, kika lite på hur han är åde :)

jaja, hittar inte på nå mer att skriva nu, får se om jag kmr på nå senare :)

pussen.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0