23 september*

stoora planer jag och jossan har inför imorgon ;p
de är skoljoggen på skolan, och de är utklädningsgrejs också, och pris till bästa utklädda, haha, grymma vi kommer vara alltså ;)
men de får ni höra om imorgon ;b

idag iaf så hade jag sovmorgon till 12, men steg upp kring halv 8, för jag skulle rida busen för jossan innan skolan, sagt och gjort, han var fin, har ju inte så mkt muskler så han är lite vinglig, men de blir nog bättre !
imorgon ska han iaf få komma ut i skogen hade jag tänkt :)
pratade med sara idag föressten, och egentligen vare tänkt att jag bara skulle ha han till på fredag, för då kommer dom hem, men vi sa att hon skulle få vara stall ledig i helgen så jag har honom till på söndag !! :D - grymt asså ! :))

iaf, sen efter skolan som idag bara blev 3½ timma lång så for jag till stallet igen och mockade och fixade allt, sen hem en snabbis innan jag for till jossan och vidare till hennes eva-träning med hennes ponny ! :) super fina dom är, och stor skillnad äre på ponnyskrället där !

sen for jag iaf tillbaka till jossan, och vi firrade lite till imorgon åde, och nu sitter jag här och ska strax hoppa i duschen ;)

pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0