24 september*

skoljoggen idag vart så jävla lyckad ;D
jag och jossan tog med oss harry och busen och gick, sen var vi själva utklädda till cowboys, grymma vi var alltså ;) tkr nästan vi borda vinna de dära, eller vi måste, annars blir jag fan besviken :p hah.
vi får väl se om dom har bestämmt sig imorgon eller inte! de tog bilder överallt, känndes cp, åsså tog vi med jossans kamera, men jag vet it om de blev nå, kommer väl upp såsmåningom skulle jag tro ;p

senare idag så for jag till jossan en sväng, sen for vi till stallet och red, jossan red med harry på plan och jag med busen runt rundan, fäster mig bara mer vid honom, de är de som är problemet, sara kommer inte få tillbaka sin häst ;bb
nåja, han har ju inte så mkt muskler, så han är ju lite vinglig, men de går nog att lösa..

fick veta att jossan far och tävlar i boden i helgen, vi som trodde tävlandet var över, men icket :D igår på eva-träningen så sa och tyckte alla att hon skulle vara med så hon testade att anmäla sig, och de gick :))) ska med tror jag, iaf en dag ! (y) de är ju DM och allt, hallå :D hah.

imorgon äre iaf skola, ingen sovmorgon och vi går till halv 4 >,< - de suger.
sen efter skolan äre röch till stallet och rida åde, sen på kvällen drar jag och jossan in till stan - tjejkväll !
så går vi där, sen äre no prov på fredag så måste lägga in lite plugga nånstans också, vi får se vars de då blir ;)

nåja, nu ska jag vara lite social på msn, puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0