25 september*

tjejkväll ikv.

skola idag som vanligt, och som jag skrev igår så hade vi ingen sovmorron, och slutade halv 4 >,<  men vi tog oss igenom dagen ;p
efter skolan traska jag och elin till stallet, och jossan hon fick minsann skjuts av anniks ;ooo tro de eller ej ;p
väl där så mocka vi och gjorde iordning allt, senare begav jag och jossan oss på en ridtur åt olika håll, busen var fin, lika vinglig somvanligt men :) dessvärre fick jag satans sjukt ont i huvudet, så de blev ganska mkt skritta där ett tag tills jag kände att jag kunde trava, eftersom hans trav inte är den mjukaste ;) haha. taskigt om jag skulle svimma från hästryggen eller nått sånt ;p
när jag kom tillbaka till stallet hade jossan redan kommit, så gjorde iordning för kvällen åde, sen röch hem och göra sig iordning till tjejkvällen.

20 i 8 gick iaf bussen, och klockan var då halv 7, så då skulle jag hinna käka, platta hårt, fixa håret, sminka mig och hitta nå kläder :p oich de gjorde jag, satte mig på bussen och vi hämtade upp jossan i kopparnäs ;p
de första vi möter när vi kommer till stan är en förskräkt david som har klippt sig och skäms och vågar inte träffa sin flickvän, vi går in på hm och köper vax så att jossan kan fixa till den =) så alla beger sig till gallerian för att fixa hans frilla, och de var inte bara någrastycken, känndes som om vi var hur många som hellst, kunde då fan inte namnen på alla heller så ;p

frillan blev iaf fixad sen begav vi oss så smått till big boy för att käka, ante tror jag han kallades och jossan skulle käka middag och även davve åde skulle käka, så satt där och snålade dricka och strips från anton och viktor ;D haha.

senare går vi upp mot gallerian igen, var säkert nånstan före de, men jag har ingen aning om vars, känns som om vi var överallt ;D
på gallerian träffar vi iaf martin och hans kompisar =) en av dom fick min ros som jag hämtade av nån snubbe som delade ut sånna, glad han blev ;) haha. senare gick vi ner mot småstaden igen, och då försvann alla för helt plötsligt vare bara jag, jossan, ante och marcus kvar xD haha. iaf så satt vi där innan vi skillde våra vägar för att de skulle till bussstationen, och vi upp mot småstaden igen, för att träffa jossans vän david :) och de gjorde vi, kul typ :P haha.

jaja, sen kom jossans mamma och hämtade oss så nu sitter jag här, och måste plugga snart, har no prov imorgon, kmr inte gå nå bra känner jag på mig;o de suger.. iaf så vet jag inte vad jag ska göra åt de iaf ;)

puss natt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0