26 september*

no-provet gick åt helvette, kunde knappt nånting, gissa bara på en massa frågor, iochförsig så vare ingen i klassen som kunde provet ;p han tjorvar ju bara till allting -..-
iaf så hade han sagt till nån att de kanske var två stycken som klarade godkänt på provet ;)(y) hejja klass 9a.
iaf så slutade vi ju tidigare då och hade ett lååååångt hål. så vi lekte kurragömma i skolan och blind bock i ett klassrum, kul vi hade :D

efterskolan bar de hemmåt och suttit vid tven åså, sen drog jag till stallet och red busen åde :)) sen hjälpte jag jossan att fixa för ihelgen, är tävling i boden lördag och söndag, så då skulle de packas å enmassa ;bb

jaja, snart måst jag iaf sova så jag orkar upp 7 imorgon ;p
pusshej

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0