4 september*

kallt och blåser..

fyfan, vädret utanför är inte lovande, blåser, och då äre förmodligen is jävla kallt ;s
fan va less jag är på de hära jävla pissvädret ! typ minusgrader på nätterna? usch.

skolan idag då, går till halv 4 som vanligt, så har ingenting att se framemot, som vanligt;p hah.
har musik föressten med adrian för första gången iår ;) hahah, inte så mkt att se framemot de heller ;p

funderar på att fara till boden efterskolan, bodentravet.. Brendli jokeren ska kvala, höll ju på med honom hyffsat mkt i de förra stallet, men dom sålde honom.. men jag har jätte bra kontakt med jenny som äger honom, och hon ville att jag gärna skulle komma till boden idag, så vi får se om jag kanske gör de iaf :) skulle vara kul att träffa den lilla hästen ! :)

gårdagen hände de inte mkt, skolan, sen när jag kom hem somna jag typ dirr, åsså sen kom mamma och dom hem, och då skulle tydligen mamma och systrarna på bio, och undra om jag skulle med, så jag följde iaf me, vi såg mamma mia ! den var faktiskt bra :) sen hem och hade tänkt sova, men jag somnade då inte förns halv 2 typ.. :p

jaja, ska borsta tänderna nu, sen börja dra mig mot skolan ;p

pusshej

uppdaterat

skolan var seg somvanligt, vart jävligt förbannad på matten, fattade inte alls vad jag skulle göra och nae blä, allt gick åt helvette med talen >,< sen på eftermiddagen fick jag massa ont i huvudet, gjorde inte saken bättre..  :p

iaf så direkt efter skolan så for jag och mamma till boden, bodentravet ! eftersom Brendli jokeren då skulle kvala åde, var super roligt att träffa honom, och de har blivit så stor skillnad på honom :') riktigt kul att se !
han klarade kvalet galant iaf!! :)
sen var jag och mamma kvar och såg på några lopp till, och kul hade vi faktiskt, hon fatta ingenting åsså skulle jag förklara vad man använde olika saker till, men hon såg ändå ut som ett ? :P haha.

iaf på vägen hem hade vi också jävligt kul i bilen, ojoj ;p hahah :) kul man kan ha med sin mor alltså ;p hah.

sen kom jag hem typ 9, så då prata jag med jossan ett tag, sen såg jag paradise hotel, och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig och se på tv tror jag =) 

gäddvik imorgon kväll kanske föressten, trevligt trevligt :) vi får väl se hure blir :)

nåja, pusshej :)

var tvungen knäppa en bild på jokeren när vi stod i stallet :).

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0